söndag 4 mars 2012

Kvartalerna kirrade

Humm kroppen var inte riktigt på g igår tyvärr. Hade en jävla träningsvärk efter teknikveckan speciellt av plankan och CXen. Började med BodyPumpen och det kändes sådär i kroppen, det var segt och tungt som tusan även om jag försökte ta det ganska lätt i och med att jag hade 3 kvartal kvar efteråt. BodyCombaten var grym men fick sån jävla håll i låt 5 typ och det höll i hela vägen så jag kunde inte ta i nått. Grrrr tyckte jag inte om. Balancen gick bra men min onda handled gjorde sig påmind annars va den oxå riktigt skön. Och CXen var kick ass. Det är CX jag gillar bäst änsålänge, riktigt bra musik och den känns riktigt bra i rumpan och magen. Utmanande och de gillar jag : )

Eerika från finland körde BP och BC kvartalen så det blev på engelska och finlandssvenska och BB fick vi på norska och CX hade grymma Pernilla Blomqvist på svenska såklart. Haha blev många språk : )

BodyPumpen
Favolåten måste vara axlar och lurigast blir nog benlåten. Annars var musiken ganska så bra : )



BodyCombaten
Favolåten måste vara nr 7. Men det är många sköna kombinationer att se fram emot.



BodyBalance
Nu krigare som heter strongeman. Skön och benlåten kan jag meddela är mera än 8 minuter lång : )
Härlig musik är det i alla fall. Avslappningen kan jag inte låta bli att tänka på när jag gjorde praktik på Ronnebybrunn spa. Alltså spa musik : / 



CX
Favvon är absolut plankan låten fan va jag ska sätta låt 2! Skrillex is tha shit!


Nu ska vi börja plugga koreografi! Och nu ska jag göra det direkt och inte vänta! Har ju 4 stycken att få in även om jag satsar mest på BCn i och med att det är favvon. Vill sätta den nya coachingen till BodyPumpen oxå såklart! Så har jag ju fått äran att instruera på scen på Sportlifes konvent 31 mars och det måste jag ju plugga på oxå : ) Ojoj va de blir mycket nu : / Men de är ju så jävla kul.

Nu ska jag massera lite sen ska jag åka in och köpa en ny telefon.

1 kommentar:

  1. Alltid kul när någon har energi för fyra! Tänk bara på att ta hand om dig själv också och inte bara allt annat...

    SvaraRadera